tiistai 15. marraskuuta 2016

Pitkästä aikaa!

Hei ja ihan alkuun haluan jo valmiiksi sanoa että anteeks. Anteeks, etten oo tullu ilmoittelemaan mitään joka vois selittää mun poissaoloa tän blogin puolelta. Mutta asiahan on siis niin että oon Espanjassa 3kk vaihdossa. Alan olee jo loppu suoralla, enää 24päivää ja sit kotiin! Mutta se on siis yksi syy siihen että en oo tänne paljoa päivitellyt.
Toinen on se että kuten kaikki jotka tätä blogia on seurannut niin on perustunut aika paljolta mun omiin kirjotelmiin. Noh, päätin tossa jokunen kuukausi sitten tehdä vihdoin ja viimein wattpadiin tilin ja kirjottelen sinne nyt muutamaa isompaa projektia, jonka takia tänne ei tuu mitään.
Tuosta ylhäältä, otsikon alapuolelta pääsee sinne mun profiiliin mutta tästäkin pääsee yhtä helposti jos haluaa :) .
Ja kolmas vaikuttava tekijä on mun uusi blogi, joka kertoo tästä vaihdosta. Se on kirjoitettu kokonaan englanniksi, mutta siinä samassa on myös kääntäjä, joka (parhaansa mukaan yrittää) kääntää sen suomeksi, jos joku ei siis ymmärrä englantia tarpeeksi hyvin lukeakseen kokonaisia blogi-tekstejä sillä kielellä. Päivitän sinne joka viikko ainakin kerran. Mutta aloitin sen todella myöhässä joten siellä on vasta 3 postausta. Lisää kyllä tulee ja ajattelin kirjoittaa yhden jo tänään. En toki tiedä että julkaisenko sitä vielä.

Mutta juu tuossa oli nyt vähän selityksiä minun poissaololle täällä. Kuhan palaan suomeen ja asiat palautuu vähän normaalisempaan suuntaan niin alan taas käyttää tätä blogia :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti